ව්යාපාරික ක්ෂේත්රයේ ඉන්න විධායකයින්ට වඩා මේ වෙද්දී ක්රීඩාවේ නියුතුවන පුද්ගලයින් මුදල් හම්බකරන බව ඔබ සමහරවිට දන්නවා ඇති. ලොව විශාලතම වෙළෙඳනාම (Brand Advertisement ) ප්රචලිත කිරීම සඳහා ක්රීඩකයින් වෙනුවෙන් යොදවන මුදල ගැන ඔබ සොයා බැලුවාද?
Leborn James හැමවිටම Nikes සන්නාමය සහිත දේවල් පමණක් ම භාවිතා කිරීම, Rojer Federe කවදා හෝ Rolex ඔරොලෝසුවෙන් නොවන වෙනත් ඔර්ලෝසු ගැන කතා නොකිරීමට ඔවුන්ට ගෙවන මුදල ගැන ප්රසිද්ධ රහසක්. අද සොයා බලමු 2021 වෙළෙඳ නාමයන් සඳහා ඉහළින් ම අනුමත කරන ලද ක්රීඩකයින් ගැන.
1. Maria Sharapova

ක්රීඩාව – ටෙනිස්
ඇගේ වෘත්තිය කාලය පුරාවට ම වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි.297 කි.
ඇය හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Nike
- Motorola
- Colgate – palmolive
- Tag Heuer
- Land Rover
- pepsiCo
- Evian
- Head
- Porsche
2. Derrick Rose

ක්රීඩාව – පැසිපන්දු ( New York Knicks)
වෘත්තීය ජීවිතයේ වසර 14 ක් තුළ වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 185 කි.
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමය – addidas
3. Roger Federer

ක්රීඩාව – ටෙනිස්
වෘත්තීය ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 100
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Rolex
- Mercedes Benz
- Unqlo
- Wilson
- Jura
- Lindt Chocolate
- Credit Suisse
- Sunrise
- Net Jets
- Moet & Chandon
- Gilette
- Procter & Gamble
4. Tiger Woods
ක්රීඩාව – ගොල්ෆ්

වෘත්තීය ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 60
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Nike
- Kowa
- Upper Deck
- Hero Motor Group
- Monster Energy
- Rolex
- Discovery Communication
- Bridgestone
- TaylorMade
5. Labron James

ක්රීඩාව – පැසි පන්දු ( Los Angeles Lakers)
වෘත්තීය ජීවිතයෙන් ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 60
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Nike
- Coca – Cola
- Upper Deck
- McDonald’ s
- Samsung
- Microsoft
6. Cristiano Ronaldo

පාපන්දු ( Juvantas)
වෘත්තීය ජීවිතයෙන් වසරක් තුළ ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 45
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Nike
- Herbalife
- Jaco & Co.
- Toyota
- KFC
- Tag Heuer
- Samsung
- Konami
- Unilever
- MTG
- Danz
- Altice
7. Stephen Curry

ක්රීඩාව – පැසිපන්දු ( Golden State Warries)
වෘත්තීය ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 44
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Under Armour
- Samsung Electronics
- Coca – Cola
- Kia Motors
- Fanatics
- Chase
- Callaway Golf
8. Phil Mickelson

ක්රීඩාව – ගොල්ෆ්
වෘත්තී ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 40
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Rolex
- Callaway Golf
- Heineken
- KPMG
- Amgen
- Intrepid
- Finacial Partners
9. Kevin Durant

ක්රීඩාව – පැසිපන්දු
වෘත්තීය ජීවිතය තුළ වසරකට ඔහු වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 35
ඔහු හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Nike
- Sonica
- Sparkling Ice
- Nike
- EA Sports
- Gatorade
- Panini America
- Sprint
- Degree Men
10. Naomi Osaka

ක්රීඩාව – ටෙනිස්
වෘත්තීය ජීවිතය තුළ වසරකට ඇය වෙළඳ සන්නාම තුලින් උපයන මුදල ඩො.මි 34
ඇය හා සම්බන්ධ වෙළෙඳ නාමයන්
- Yonex
- Procter & Gamble
- Mastercard
- BodyArmor
- All Nippon
- Nissan
- Nike
- Nissin Foods Holdings
- Shisheido
ක්රීඩකයින් බොහෝමයක් ඔවුන්ගේ නිල වැටුපට අමතර ව වෙළෙඳ සන්නාමයන් හරහා මුදල් උපයන බව පැහැදිලියි. මෙය අලෙවිකරණයේ එක් උපායක්. ක්රීඩකයෙකුගේ දක්ෂතාවට අමතරව ඔහුව වෙළෙඳ නාමයන් යටතේ සන්නාමගතවීමත් ඔවුන් පුද්ගලයෙකු ලෙස ව්යාපාරිකයින්ට කෙතෙරම් වැදගත් ද යන්නත් ඉහළ උදාහරණ මනා ලෙස පෙන්වා දෙයි.
ඉෂාන්ති අමරසිංහ
වෙනත් ලිපි –2020 ටෝකියෝ ඔලිම්පික් බිමේ අපූරු සිදුවීම්