නිර්මාණාත්මක චින්තනය සාර්ථකත්වය සඳහා ප්රශස්ත වන මානව කේන්ද්ර කාරණාවන් පෝෂණය කරයි. සමහර සංවිධාන සහ කණ්ඩායම් චින්තනය සැලසුම් කිරීමට අලුත් විය හැකියි. ආයතනයක් ලෙස නිර්මාණාත්මක චින්තනයට යාම ඔබගේ පළමු අවස්ථාව නම්, පැරණි ක්රියාවලි සහ රටා සමඟ ඇලී සිටීමෙන් දේවල් සංකීර්ණ නොකරගන්න. නිර්මාණාත්මක චින්තනය යනු මානව අත්දැකීම්, ආශාවන් සහ මානව අවශ්යතා පිළිබඳව සංවේදනය මත පදනම් වූ නවෝත්පාදනයන් ය.
ප්රශ්නය කුමක් වුවත්, නිර්මාණාත්මක චින්තනය විසඳුම සොයා ගැනීමේදී අවසාන පාරිභෝගිකයන් ඉදිරියෙන් සහ කේන්ද්රගත කරයි. මෙය ඔබගේ විසඳුම සැබවින්ම සම්මත කර ගැනීමට හොඳම අවස්ථාව ලබා දෙයි. එය ලාභ, අලෙවිකරණය හෝ සන්නාමය අනුව සැලසුම් කිරීම නොවේ. එය ඔබගේ නිෂ්පාදන හෝ සේවා භාවිත කරන මිනිසා සඳහා නිර්මාණය කරයි.
ඔබේ සංවිධානයේ නිර්මාණාත්මක චින්තනය දිරිමත් කිරීමට විවිධ ක්රම දහයක් ගැනයි අද කතාව.
අපේ වැදගත් සහ රසවත් ලිපි පළවූ සැණින් කියවන්න මේ ලින්ක් එක ක්ලික් කරන්න!
1. කණ්ඩායම් වැඩ සහ තරඟකාරිත්වය ප්රවර්ධනය කිරීම

ඔබ ආයතනය තුළ නිර්මාණ චින්තනය ඇති කිරීමට විවිධ ක්රමයන් තිබේ. එක් ක්රමයක් නම් විශාල කණ්ඩායමක් කුඩා කණ්ඩායම්වලට බෙදීම සහ කණ්ඩායම් අතර තරඟය දිරිගැන්වීම සඳහා දිරිගැන්වීමක් ලබා දීමයි. මෙහි අවසාන ඉලක්කය හොඳම විසඳුම වනු ඇතැයි බලාපොරොත්තු විය හැකියි.
දිරිගැන්වීමක් පසුපස හඹා යන වෙනම කණ්ඩායම් වලට වඩා තම ශ්රම බලකාය එකට සිටීම වඩා හොඳ යැයි විශ්වාස කරන බැවින් සමහර සංවිධාන මෙම මාර්ගය අනුගමනය නොකරයි. කෙසේ වෙතත්, එය සමහර විට භාවිතා කරන එක් ප්රවේශයකි. කෙසේ වුවත් මේ අවධානය යොමු කරවන කාරණා පියවර වශයෙන් නිසි ලෙස භාවිතය තුළ සාර්ථක විසදුම් සොයාගත හැකියි.
2. දිරිගැන්වීමේ වචන ඉදිරිපත් කරන්න

අදහස් දැක්වීමේදී, සමූහය වෙත අදහස් ගෙන එන පුද්ගලයින්ට දිරිගැන්වීමේ වචන ඉදිරිපත් කරන්න. නිර්මාණාත්මක චින්තනයේ සමස්ත ක්රියාවලියම කණ්ඩායමක් එකට වැඩ කරන, එකිනෙකාට සහයෝගය දක්වන එකක් විය යුතුය. දේවල් ඵලදායි ලෙස තබා ගැනීමට සහ වැඩි උත්සාහයක් දරන අයට පිළිගැනීමක් සමඟින් ත්යාග පිරිනැමීමට කණ්ඩායම් නායකත්වයක් පැවරීමට ඔබට අවධානය යොමු කළ හැකියි.
3. ඔබේ පරිශීලකයා /පාරිභෝගිකයා තේරුම් ගන්න

සෑම වෙළඳ නාමයක්ම තම ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින් දන්නා බව හැගේනම් එය සතුටුදායක ආරංචියක් . ඔවුන් සියල්ලන්ම එසේ කළේ නම්, ඔවුන් ඔවුන්ගේ අදාළ වෙළෙඳපොළ කාණ්ඩයේ අංක 1 වනු ඇත. නිර්මාණාත්මක චින්තනය, අලෙවිකරණයේ/වෙළෙඳ දැන්වීම් බලපෑමෙන් තොරව, ඔබේ පරිශීලකයාට අවශ්ය දේ සමඟ ඔබව සම්බන්ධ කර ගනී.
ඔබ කිසිදා නොසිතූ අවශ්යතා අනාවරණය කර ගැනීමට හෝ ඔබට ඔබේ විසඳුම සම්බන්ධ කළ හැකි ඔබ නොදන්නා පුද්ගලයින්ගේ උප කුලකයක් සොයා ගැනීමට ඔබට එවිට හැකිය.
4. අවංක වන්න, විවෘත වන්න, සහ නිර්මාණශීලී වන්න

ඕනෑම කෙනෙකුට නිර්මාණාත්මක චින්තනයට සහභාගී විය හැකිය. මෙහිදී සෑම අදහසක්ම පිළිගනු ලැබේ. එය නිර්මාණශීලී වීමට අවස්ථාවක් වන අතර කෙනෙකුගේ අදහස ඉවත නොදමන්න. මෙමගින් සෑම සහභාගිවන්නෙකුටම වටිනාකමක් දැනෙන අතර යෝජනා ඉදිරිපත් කිරීමට හැකි අවස්ථාවන් වනු ඇත.එය ඔබට හොඳම විසඳුම වෙත පැමිණීමට උපකාර වනු ඇත.
5. කාලය සහ සම්පත් සැපයීම

නිර්මාණ චින්තනය විනෝදජනකයි. ඔබ කණ්ඩායමකට එය කිරීමට යම් කාලයක් ලබා දෙන්නේ නම් සහ ඔවුන්ට අවශ්ය සම්පත් ලබා දෙන්නේ නම්, එය සුපුරුදු එදිනෙදා කටයුතුවලින් ඉවත් වී අලුත් සහ උද්යෝගිමත් දෙයක් භාර ගැනීමට ඔවුන් දිරිමත් කරයි. නිර්මාණාත්මක චින්තනය සැබවින්ම ඔබේ කණ්ඩායම සම්බන්ධ කර, එකිනෙකා සමඟ සන්නිවේදනය කරන අතර, එම අත්දැකීම් මත පමණක්, සහභාගීත්වය දිරිමත් කිරීමට ප්රමාණවත් වේ.
නොමිලේ ආහාර, ක්රීඩා සහ වෙනත් ක්රම සමඟින් එය විනෝදයක් බවට පත් කිරීමට විකල්ප ක්රම රාශියක් ඇත.
6. නිර්මාණශීලී වීමට ඔබේ කණ්ඩායම පුහුණු කරන්න

අප සෑම කෙනෙකුම සිතීමේ සහ ගැටළු විසඳීමේ යම් යම් ක්රියාවලීන් මත රඳා පවතී. අපට වැඩ කරන ඇතැම් දර්ශන ඇත, නමුත් අනෙක් ඒවා අවශ්ය නොවේ. නිර්මාණ චින්තනය යනු එම ‘අනිත්’ කොටස ගැන අවධානය යොමුවීම ය. එක් අතකින්, ඔබ ස්වභාවික නවෝත්පාදකයින් හෝ ස්වාභාවික නිර්මාණකරුවන් නොවන පුද්ගලයින් නවෝත්පාදකයින් බවට පත් කිරීමට සහ ඔවුන්ට අභියෝග රාශියක් ජය ගැනීමට මාර්ගයක් ලබා දීමට මෙහිදී පුහුණු කරයි.
7. නව අදහස් ගැන සිතන්න

නිර්මාණ චින්තනයට අදහස් රාශියක් මුදා හැරීමට ක්රමයක් තිබේ. සෑම අදහසක්ම මූලාකෘති අවධියේදී ප්රශ්න කරනු ලබන අතර නව දේවල් ගැන සිතීමට, නව ගැටළු හඳුනා ගැනීමට සහ ශෝධනය කිරීමට, ශෝධනය කිරීමට සහ ශෝධනය කිරීමට ඔබට අභියෝග කරයි. නවෝත්පාදනයට සීමාවන් නොමැති අතර මුලදී අවුල් සහගත යෝජනාවක් ලෙස පෙනෙන නමුත් , ඔබ ඒ ගැන සිතන විට, ඔබට ඇති හොඳම විසඳුම එය බව ඔබට පෙනී යා හැකිය.
8. පරිශීලකයාට / පාරිභෝගිකයාට පෙර ගැටළු හඳුනා ගන්න
අදහසක් යනු අදහසක් පමණි. එම අදහස ක්රියාවකට දැමූ විට ඔබට පෙර දැක නැති ගැටලු සොයා හැකි බව පෙනේ. මූලාකෘතිකරණය ඉතා වැදගත් වන්නේ එබැවිනි. අදහසක් තහවුරු කරන්න. එහි ඇති වරද කුමක්දැයි හඳුනා ගන්න. කවුරුත් දැකීමට පෙර එය නිවැරදි කරන්න. අනපේක්ෂිත ගැටළු වලින් විසඳුමක් ඔස්සේ අසාර්ථක වීමේ අවදානම අවම කිරීමට හානි පාලනය කිරීමට ආකාරයක් සකසා ගන්න. එය ඉතා වැදගත් වනු ඇත.
9. සේවකයන්ට අයිතිය දෙන්න
කළමනාකරණ ප්රධානියෙකුගෙන් විසඳුමක් ලබා දෙනවාට වඩා විසඳුමක් ඉදිරිපත් කරන සම්පූර්ණ කණ්ඩායමක් පාරිභෝගිකයන් හදුනාගෙන තිබේ. එය ඔවුන්ට වෙනත් ආකාරයකින් නොමැති වගකීමක් පවරන අතර, ආයතන ප්රතිදානය ශක්තිමත් කරන අතරම, සහභාගී වන ඕනෑම කෙනෙකුට වගකීම් පැවරේ.
10. නවෝත්පාදන සංස්කෘතියක් ප්රවර්ධනය කිරීම

නිර්මාණාත්මක චින්තනය ඔබට සෑම විටම අලුත් දේ කථා කිරීමට ඉඩ සලසයි. ගැටලුවක් වීමට යන්නේ කුමක්දැයි හඳුනා ගන්නා අතර බොහෝ කලකට පෙර ඊට නිර්මාණාත්මක ව විසඳුමක් ඉදිරිපත් කිරීමට ඔබට ඉඩ සලසයි.
ඔබ හඳුන්වා දෙන විසඳුම බොහෝ විට ඔබේ අවසාන පරිශීලකයාට අවශ්ය තරම් නිර්මාණාත්මක අභිප්රේරණයක් වනු ඇත.
ඉෂාන්ති අමරසිංහ
වෙනත් ලිපි – ඔබේ ජීවිතයට සතුට ලඟා කරගන්න මේ දේවල් කරලා බලන්න